środa, 22 sierpnia 2012

letni tag .



1. Jakie są Twoje ulubione lody?

Uwielbiam stać przy  budce z lodami  i wybierać za każdym razem inny,nowy smak.Próbowanie czegoś nowego,to jest to. 

2. Twój ulubiony owoc?

Trudny wybór,gdyż jestem wielką fanką owoców.Ale mimo to,ulubionymi są truskawki, brzoskwinie,morele,kiwi i granat. 

3. Japonki, sandały czy baleriny?

To nie dla mnie,zazwyczaj chodzę w trampkach.Japonki od czasu do czasu, lub w czasie wypadu nad jezioro. Sandały? nie . baleriny? okazyjne ;) 

4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?

Bezbarwny,jasne kolory ( pastelowe ) . 

5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?

Bikini?na plażę . Zaś strój jednoczęściowy na basen.

6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?

Tylko i wyłącznie słońce.

7. T-shirt czy top?

To i to :3

8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?

spódniczki , to nie dla mnie. Latem preferuje dżinsowe i sportowe spodenki lub legginsy . 

9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?

Golenie.

10. Baseny czy jezioro?

Oczywiście że jezioro,basen to nie to samo ;)




7 komentarzy:

Karina ! . pisze...

też pewnie zrobię ten tag, tylko sie zastanawiam bo lato już się kończy . ;p

Pani P. pisze...

golenie... widzę, że nie tylko ja to preferuje:P
fakt, basen to nie to samo.

Unknown pisze...

Ja też lubie jasne kolory :) No może oprócz fioletowego bo ten akurat lubie :)

Zapraszam na mojego nowego bloga:
patkamylife.blogspot.com

Pani P. pisze...

spoko, tez Cię mam:D

MATT pisze...

no i czegoś się o tobie dowiedzieliśmy.;p
Fajna notka.;D

Pani P. pisze...

blog został oceniony:)

anittka pisze...

fajne;p