wtorek, 14 sierpnia 2012

17 RZECZY KTÓRYCH O MNIE NIE WIECIE.

1. Potrafię godzinami oglądać filmy lub czytać gazety z kubkiem gorącej czekolady w ręku .
2. Jako mała dziewczynka,wychowywałam się wśród bandy chłopców z osiedla,teraz oczywiście mam sporo przyjaciółek & koleżanek,mimo to czas lubię także spędzać z tymi nienormalnymi chłopcami . xdd .
3. Słucham popu,rocku < wszystkie jego odmiany indie , alternatywny  itd > ,metalu,rapu, reggae,folk,soul,funk,grunge. Żadną muzyką nie pogardzę, słucham wszystkiego co wpada mi w ucho. Nie hejtuje Biebera itp. mimo to,nie słucham piosenek,których tekst jest bez sensu,dziecinny.
4. NIENAWIDZĘ DŹWIĘKU ŁAMANEGO STYROPIANU .______.
5. Uwielbiam gotować,piec ciasteczka,ciasta.Smażyć naleśniki , robić dziwaczne kanapki ,wymyślać przepisy.
6. Kolekcjonuje kapsle z tymbarka,  zaś jak byłam młodsza gazetki ' witch ' ,karteczki, jakieś piórka,skorupki slimaków i kamyki [ malowałam je pózniej xd ], to były czasy '__'
7. Jeszcze nie dawno,nałogowo szkicowałam, nie wiem czemu przestałam . . .
8. Wylądowałam 3 razy w szpitalu . Raz się odwodniłam,drugi raz miałam ostre zapalenie płuc, za trzecim razem skręciłam sobie szyje.
9. Uwielbiam oglądać inspiracje <3
10. Chciałabym aby moją szkołą był Hogwart .
11. Tak,jestem dziewczyną. Chodzę w trampkach i dresach. Kreci mnie jazda skuterem i motorem .
12. Uwielbiam jogurty,serki i owoce <3 . 
13. Nie potrafię siedzieć przy laptopie bez włączonej na maxa muzyce .
14. Lubię tworzyć DIY  .
15. Nałogowo gubię gumki i wsuwki <ok>
16. Kocham lato,kocham słońce,jeziora,baseny,trampoline, bandany,koszykówkę,swoich przyjaciół,fotografię,balet,Japonię,hip-hop. Jaram się piercingiem i tatuażem.
17. Jedyne z czym mnie kojarzą to czysty chaos.

Brak komentarzy: