sobota, 11 sierpnia 2012

Jestę potworę .

   Lubię te spacery z Rafikiem , tak , to pies przyjaciółki,który wygląda jak świnka morska : 33  .  Jestem mistrzem w Kenta , to znaczy  ' mistrzem oszukiwania w Kenta' . Dzisiaj zdałam sobie sprawę z tego że kłótnie pomiędzy dwoma siostrami są tak śmieszne iż wraz z Danonem  śmiejąc się upadłyśmy na ziemie <ok>  . Potem zaś siedząc na ławeczce na boisku wciamciaralismy ' oreeeo oreo oreo ' end cheetos`y . Gdy nagle wpadła  dobrze znana mi banda chłopaków , gdybym zaczęła opowiadać co się działo to [ . . . ] A więc omińmy to. Około 21 , było w chuj zimno. Ale cóż mieliśmy jeszcze zagrać z nimi w ' chowanego ' tylko nasza zabawa wygląda nieco inaczej. A więc początek . . . KTO OSTATNI DOBIEGNIE DO NATALKI , TEN LICZY .  - ok , to spierdalam. spoko , 15 chłopaków wleciało prosto na mnie, hahahh . Oni są dziwni . A teraz jem budyń,i prosze mi nie przeszkadzać .  ;) / przezroczysta




Dobra Noc . ; ** . 
.

1 komentarz:

Pracownia Porannych Przyjemności pisze...

ale smacznie wyglądają kolorowe Oreo... mniami :)
Nie reklamuje się, tylko zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje dużo kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
Pozdrawiam ciepło,
E.